blog kengkawan

Jumaat, 9 Mac 2012

                 kenangan pahit......akan ku kenang (atau lupakan saja)  


lama tak ke ruangan ini....rindu rasanyer....ehmmmm kenangan pahit 2 minggu lepas terjadi pada aku sedihnyer.....Tuhan saja yg tau ....peritnyer rasa.......takpalah itu pengalamn yg bleh di jdkan ikhtibar buat aku.....semua org kita takleh percaya pun .....ehmmmmm sebb semua yg ada seolah2 ambil berat pastu hentam kita  bagai nk rak ...sekarang hati dah tenang skit...leh ler ...tp kalau minggu lepas mahu sambil mengalir air mata masa aku menaip ni
kenapa org buat aku camtu ,.....seolah2 aku ni umpama kayu buruk ja tau ...tp kalau nk bakar segala benda perlukan aku gak ...tak terfikir ker diorang......ehmmmm nasib baiklah ada suami di sisi.....ehmmm patah semangat ada kawan2 camtu....kok yer pun kalau nk menghentam biarlah yg positif....ini bagai dah tak berguna lg...apa yg aku buat sia2.....entah lah hati org.....takleh nk kata org semua betul n kita salah sokmo.....begitu jgk sebaliknyer....tentang itu aku cuba lupakan terus dr hidup aku ni......untuk apa lg di simpan dalam kamus  hidup aku....
manusia biasa ja kita ni bukan  NABI yg maksum,....tak pernah buat salah.....ehmmm takpa lah pengajaran untuk aku lepas ni takleh dah berkerja sama ngan org camtu.........kita hanya mampu merancang......sebaliknyer yg terjadi.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan